Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Το πρόσωπο



μάτωσαν τ' άστρα και ο ουρανός - αγάπη μου
ο δρόμος χάθηκε και έμεινα - μονάχος μου
ο ήλιος κοίταξε τα μάτια μου - και έσβησε
μια θάλασσα πήρε τον πόνο μου - κ' έπνιξε

το πρόσωπο σου που ζωγράφισα - που να βρω
τα χείλη σου τα ένιωσα - σ' αγαπώ
τον κόσμο όλο τον περπάτησα - για να σε βρω
ποια μοίρα πήρε κ' έκρυψε - τ' όνειρο

τη νύχτα που θα 'έρθεις να με βρεις
τα σύννεφα θ' απλώσω να κοιμηθείς
φύλακας άγγελος θα γίνω εγώ
κανένας μην σε πάρει από δω

μ' άκουσαν τ' άστρα και ο ουρανός - αγάπη μου
ο δρόμος άνοιξε και μου 'δείξε - τα ίχνη σου
ο ήλιος έλαμψε και ζέστανε - τ' όνειρο
η θάλασσα φανέρωσε - την κόρη της

το πρόσωπο που ζωγράφισα - ζωντανό
τα χείλη σου μιλήσανε και άκουσα - σ' αγαπώ
ο κόσμος όλος που σε 'κρύβε - χάθηκε
η μοίρα έφυγε και μόνους - μας άφησε


Δεν υπάρχουν σχόλια: