Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2013

Σ' αγαπώ μην πεις



όταν ξαφνικά θα με συναντήσεις
δεν θέλω για μένα να ρωτήσεις
για αγάπες δεν θέλω να μιλήσεις
 ούτε για όρκους που θα ξαναπατήσεις
για όνειρα μην μου πεις τα 'χω
δει να σβήσουν πριν έρθουν


για ταξίδια μην μου πεις
τα 'χω δει να φεύγουν μονάχα
πες μου μόνο για κείνα βράδια
που η καρδιά σου παγωμένη ήταν και άδεια
πες μου μόνο για κείνες τις στιγμές
που μονάχη δεν ήθελες να κλαις

από δίπλα μου τυχαία αν περάσεις
στα μάτια μην τολμήσεις να κοιτάξεις
για την ζωή μου δεν θέλω να ρωτήσεις
δεν θέλω άλλες εξηγήσεις
για αναμνήσεις μην μου πεις
έχουν σβήσει μαζί με τον χρόνο

για την μοίρα μην μου πεις
δεν ξέρω αν γράφει ακόμη
πες μόνο για κείνο τα βράδυ
αν η καρδιά σου ήξερε τι πας να κάνεις
πες μου μόνο αν είχες σκεφτεί
πως σκοτώνεις δυο καρδιές σε μια στιγμή

όταν μπροστά μου θα 'έρθεις να σταθείς
θέλω λίγο αν αντέχεις να με νιώσεις
μια αγάπη δεν πεθαίνει θα δεις
πως οι όρκοι είναι με αίμα όλοι βαμμένοι

λόγια δεν έχω να πω
ούτε αίμα στις φλέβες μου να τρέχει
μια καρδιά έχω εγώ
που είναι χρόνια από σένα σκοτωμένη
τα χείλη μου θέλω να δεις
έχουν μείνει ραγισμένα από τα φιλιά σου
σ΄αγαπώ μην μου πεις
μην τύχη και αναρτήσεις την καρδιά μου


Δεν υπάρχουν σχόλια: